DIFFERENSIERT TILKALLING

Tilkall hjelp med et bestemt ønske, for eksempel toalett, mat, drikke.

RIKTIG RESSURS

PÅ RIKTIG STED

Koble riktig personell til ulike

typer tilkallinger/alarmer.

RESSURS- OG TIDSBESPARELSE

Utnytt virksomhetens ressurser

bedre, og reduser stress.

BESTservice Call® Client er en programvare for Bewatec MediPAD (pasientterminal). MediPAD fås i tre størrelser på 10”, 13”, 16”, har touch-skjerm og er klinisk testet for å tilfredsstille de strenge kravene til hygiene i helse- og omsorgssektoren.

 

Service Call®-klienten er en tilleggsfunksjon som kan fås helt integrert i pasientterminalens grensesnitt. Funksjonen for de differensierte alarmene er helt integrert med BESTs øvrige systemer som brukes på sykehuset, som pasientsignal og smarttelefoner med BESTmate®-appen.

BESTservice Call®

Programvare for differensiert tilkalling via pasientterminal.

Spar ressurser med riktig personell på riktig sted.

Når pasienten via skjermen kan tilkalle hjelp med et spesifikt ønske, for eksempel toalett, mat, drikke osv., sparer virksomheten tid og ressurser. Pasienten får dessuten bekreftelse på skjermen om at ønsket er sendt, mottatt, av hvem og at personell er på vei. Pasientterminalen kan også utstyres med toveis kommunikasjon via telefon.

 

Tilpass funksjonene til virksomheten.

Velg opptil 8 tilkallingstyper

Grensesnittet kan tilpasses med 1–8 ulike ikoner som kan kobles til en bestemt tilkalling. Velg hvilke muligheter pasienten skal ha og om alle pasientterminaler skal ha samme konfigurasjon eller ikke.

 

Ved spesifikke ønsker kan det på forespørsel opprettes spesialikoner for tilkalling.

 

 

Koble innkallingen til riktig personell

Spar ressurser ved å bare sende de ulike innkallingene til forhåndsdefinerte kollegaer eller spesialistområder. Riktig personell kan

da enkelt ta hånd om pasientens ønsker, samtidig som man frigjør tid for personell

med mer avanserte kompetanser og arbeidsoppgaver.

 

Resultatet blir mer fornøyde pasienter og redusert stress på avdelingen.

BESTmate®

BESTservice Call® er helt integrert i appen BESTmate® for alle Android-smarttelefoner. Styr hvilke alarmer som skal gå til de ulike brukerne. Aksepter med et klikk, og gi samtidig pasienten bekreftelse på at tilkallingen er mottatt.

BESTservice Call®

”Riktig personell på riktig sted”

BEST TELEPRODUKTER AS

BEST utvikler og markedsfører produkter for kommunikasjon innen helse- og omsorgssektoren. Selskapet, som ble grunnlagt i 1979, er i dag markedsledende i Skandinavia innen området tilkallingssystemer og overfallsalarmer for helsesektoren. BEST Center i Göteborg er selskapets hovedkontor, der all design og produktutvikling skjer. Selskapet er representert av datterselskaper eller forhandlere i Europa, USA og Asien.

 

I dag er BEST en helhetsleverandør innen kommunikasjon, integrasjon og effektivisering for helse- og omsorgssektoren. Med helhetskonsept og innovativ teknologi innen både maskinvare, programvare og mobilapper for blant annet alarmhåndtering, oppgavehåndtering, kritiske alarmer, planlegging og statistikk, skaper vi utallige muligheter for både sykehus og eldreboliger.

 

BEST setter alltid menneskene i fokus og har et tett samarbeid med ulike brukergrupper i utviklingen av nye løsninger. Vi streber alltid etter å utvikle, forenkle og forbedre det daglige arbeidet innen helse- og omsorgssektoren.

 

 

Copyright © 2018 BEST TELEPRODUKTER AS

BEST TELEPRODUKTER AS

 

LARVIK

Elveveien 52

Postboks 2147, Stubberød

3255 Larvik

+47 331 352 90

 

HØVIK

Sandviksveien 26

1363 Høvik

+47 675 161 80

 

TRONDHEIM

Brøsetveien 168

7048 Trondheim

+47 739 843 00

Kommunikasjon        Tilkalling        Overfall       Kritiske alarmer        Programvare        Mobile arbeidsredskaper        Service Call®          Infotainment